Garantie en onderhoud bij Homelounge
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.
Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik.
Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie, die overigens niets afdoet aan de wettelijke garantie.
Defecten aan een artikel
De afhandeling van defecten loopt altijd via de mail.
Wij vragen u een mail te sturen naar info@homelounge.nl met de volgende gegevens :
– Orderbon of ordernummer
– Foto’s van de klacht
– Foto’s van de verpakking
– Omschrijving klacht
Binnen 3 werkdagen ontvangt u een reactie terug op uw email.
Onze medewerkers helpen je snel verder met een oplossing.
Twijfel je of het defect onder de garantie valt?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
Klachten
Ben je ontevreden over onze producten of service?
Of heb je andere opmerkingen?
Vul dan ons contact pagina in of stuur een mail naar info@homelounge.nl
Binnen 5 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie.
Garantiebewijs
Je aankoopbewijs en factuur zijn ook je garantiebewijs, deze dient u te bewaren.
We adviseren ook om deze zelf op je computer op te slaan, of met een screenshot op je telefoon: gewoon voor de zekerheid.
Onderhoud
We kunnen ons voorstellen dat je zo lang mogelijk wilt genieten van je nieuwe meubels die je hebt gekocht bij Homelounge.
Door er net wat extra aandacht aan te geven en te onderhouden blijven ze langer mooi.
Vraag wat de mogelijkheden zijn bij onze klantenservice.
Dit kan via de contact pagina of mail naar info@homelounge.nl