Bezorgen via Homelounge :Allereerst willen wij u bedanken voor uw bestelling!
Wij gaan direct aan de slag om het product of producten zo snel mogelijk bij u te leveren.
Levertijd :
Bij elke product staat een verwachte levertijd.
Deze indicatie stellen wij op basis van onze eigen voorraad en op de voorraden van onze leveranciers.
Het is een indicatie, geen gegarandeerde levertijd.
Als je meerdere artikelen bestelt met verschillende levertijden, dan wordt jouw bestelling pas verstuurd zodra we alle artikelen voor je klaar hebben staan.
Houdt daarom de levertijd aan van het artikel met de langste levertijd.
Bezorging :
Zodra het product of producten bij ons binnen komt, wordt u gebeld voor een bezorgafspraak.
De planning belt u met een datum + tijdsbestek van 2 uur.
Mocht u niet kunnen op de geplande datum, kan het zijn dat u pas over 2 / 3 weken opnieuw ingepland kan gaan worden.
Dit komt omdat wij zelf bezorgen en wij moeten dicht bij u in de buurt zijn om het artikel af te leveren.
Grote artikelen (Bankstellen / Kasten / Eettafels) :
De chauffeur is alleen, bij het afleveren van je bestelling.
Heb je een groot artikel zoals een flinke kast of bankstel besteld?
Dan vragen wij u om een handje hulp klaar te hebben voor onze chauffeur.
Voorbereiding :
Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waarin bezorgd moet wordt.
Zorg er dus voor dat de route vrij is en haal kwetsbare spullen (zoals lijsten, vazen en planten) weg.
Voor zover nodig, denk er ook aan om parket, laminaat of andere vloerbedekking met plastic of karton te beschermen tegen schade die kan ontstaan bij het verschuiven en plaatsen van de producten.
Voor schade van welke aard dan ook, ontstaan doordat Homelounge de producten naar binnen brengt en/of plaatst, is Homelounge nimmer aansprakelijk.
Let er op dat het gekochte artikel wel door de entree past.
Tot waar wordt bezorgd?
Onze vervoerders bezorgen tot aan de eerste drempel van het bezorgadres, niet verder in de woonruimte en niet naar een etage binnen de woning, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
Meubels worden niet uitgepakt en/of opgebouwd bij de bezorging door de chauffeur. En omdat hij in zijn eentje is, is wat extra hulp een must.
Bezorging op een etage wordt alleen gedaan als er een lift aanwezig is.
Als deze er niet dan bezorgen we alleen op de begane grond.
Bij woningen met een gezamenlijke voordeur én geen bel bij de privédeur, bezorging tot over de drempel van de gezamenlijke voordeur.
Bij campings en vakantieparken wordt bezorgd tot aan de slagboom en niet op het terrein zelf.
Mochten er problemen zijn bij de bezorging, laat de chauffeur daar dan een aantekening van maken én meldt het probleem binnen 24 uur aan onze klantenservice.
Indien de producten op jouw verzoek naar binnen worden gebracht, geplaatst en op jouw verzoek uit de verpakking worden gehaald is dit op jouw risico.
Wij hoeven niet aan een zodanig verzoek mee te werken.
PostNL :
Producten die geschikt zijn voor PostNL zoals stoelen en decoratie worden binnen 3 dagen na binnenkomst verstuurd via PostNL.
U ontvangt automatisch via het systeem een mail van PostNL.
Hierin staat een track en trace code en kunt u, uw pakket volgen.
Afhalen bij Homelounge :
Afhalen van uw product(en) is ook mogelijk.
Zodra uw product(en) binnen zijn, wordt u gebeld.
Tijdens het telefoongesprek kunt u aangeven dat u het product wilt ophalen.
Wij zullen dan aangeven wanneer het mogelijk is.
Bij het afhalen van uw product(en) dient u altijd uw orderbon mee te nemen.
Adres :
Spoorstraat 6
7101 GT Winterswijk