๐ Bezorgen of afhalen via Homelounge
Bedankt voor je bestelling!
Wij gaan direct aan de slag om jouw producten zo snel en zorgvuldig mogelijk bij je te bezorgen.
โณ Levertijd
Bij ieder product op onze website staat een verwachte levertijd vermeld.
Staat de levertijd bij een product per ongeluk niet aangegeven?
Neem dan gerust contact met ons op via de contactpagina of stuur een e-mail naar info@homelounge.nl.
We helpen je graag met een actuele indicatie.
Deze indicatie is gebaseerd op:
-
Onze eigen voorraad
-
De actuele voorraden van onze leveranciers
Let op: dit is een indicatie, geen gegarandeerde levertijd.
๐ฆ Bestel je meerdere artikelen?
Dan wordt jouw bestelling verzonden zodra alle producten compleet zijn.
Houd daarbij de levertijd aan van het artikel met de langste wachttijd.
๐ Bezorging: zo werkt het
Zodra je bestelling compleet is en bij ons binnen is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak.
-
Je wordt telefonisch of per mail benaderd door onze planning
-
Je ontvangt een datum en een tijdsvenster van 2 uur
-
Kun je niet op de voorgestelde datum? Dan kan het zijn dat de volgende mogelijkheid pas 2โ3 weken later is, omdat we regionaal plannen
Wij bezorgen namelijk met onze eigen bezorgdienst โ dat betekent extra zorg en persoonlijk contact, maar ook afhankelijkheid van routes.
๐๏ธ Grote producten (banken, kasten, tafels)
Onze chauffeur bezorgt meestal alleen.
Bestel je een groot of zwaar product? Dan vragen we je vriendelijk om even mee te helpen met tillen.
๐งน Voorbereiding op de bezorging
Help ons om de bezorging soepel te laten verlopen:
-
Zorg dat het pad naar de ruimte vrij en bereikbaar is
-
Verwijder breekbare objecten zoals vazen, lijsten en planten
-
Denk aan vloerbescherming (bijv. karton of plastic bij parket of laminaat)
๐ Let op:
-
Homelounge is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat bij het naar binnen brengen of plaatsen van meubels
-
Zorg ervoor dat het product door deuropeningen en trappen past
๐ช Tot waar wordt bezorgd?
Onze standaard bezorging gaat tot aan de eerste drempel van het afleveradres.
We bezorgen dus niet verder in de woning en ook niet op verdiepingen, tenzij dit vooraf nadrukkelijk is afgesproken.
๐ Uitzonderingen:
-
Etagebezorging alleen als er een lift aanwezig is
-
Bij woningen met een gezamenlijke voordeur wordt tot aan die drempel geleverd
-
Campings/vakantieparken: levering tot aan de slagboom
-
Uitpakken en monteren doen wij niet
Bij Homelounge is er altijd ruimte voor persoonlijk overleg.
Kom je er met een van de bovenstaande punten niet uit?
Laat het ons weten โ we denken graag met je mee en zoeken samen naar een passende oplossing.
Neem gerust contact met ons op via de contactpagina of mail naar info@homelounge.nl.
Heb je bezorgproblemen of bijzonderheden?
Laat de chauffeur dit noteren รฉn meld het binnen 24 uur aan onze klantenservice.
๐ฆ Bezorging via PostNL
Kleinere producten zoals stoelen, decoratie en accessoires versturen wij met PostNL.
-
Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een e-mail met Track & Trace-code
-
Levering vindt meestal plaats binnen 3 werkdagen na binnenkomst van het product
๐ฌ Afhalen bij Homelounge
Zelf je bestelling ophalen? Dat kan!
-
Zodra je bestelling binnen is, bellen of mailen we je
-
Je kunt dan aangeven dat je het graag wilt afhalen
-
Wij laten weten wanneer dit mogelijk is
๐ Vergeet niet om je orderbon mee te nemen bij het afhalen.
Afhaaladres:
Homelounge Winterswijk
Spoorstraat 6
7101 GT Winterswijk
Heb je nog vragen over de bezorging?
Neem dan contact met ons op via de contactpagina of stuur een mail naar info@homelounge.nl โ we helpen je graag verder!