Veelgestelde vragen (FAQ)
Hoe kies ik de kant van mijn hoekbank?
De kant van de hoek wordt altijd gezien vanuit jouw perspectief, dus wanneer jij met je gezicht naar het bankstel toe staat.
Bijvoorbeeld jij wilt een 2.5-Hoek-3 en de 2.5 zits moet rechts komen.
Dan wordt dit gezien als voorstaand rechts de 2.5 zits en dan het hoekgedeelte en dan voorstaand links de 3 zits.
Hoe kies ik de kant van mijn longchair?
De kant van de longchair wordt altijd gezien vanuit jouw perspectief, dus wanneer jij met je gezicht naar het bankstel toe staat.
Bijvoorbeeld jij wilt een 2.5 zits + longchair en het longchair gedeelte moet aan de linker kant komen.
Dan wordt dit gezien als 2.5 zits voorstaand rechts en de longchair voorstaand links.
Wat betekent op voorraad?
“Op voorraad” betekent dat het op voorraad is bij onze leverancier.
We hebben het item dus niet direct fysiek in ons magazijn hebben liggen, maar kunnen het dan bestellen bij onze leverancier.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Dit is onder andere afhankelijk van de voorraad.
Is je product op voorraad?
Dan proberen wij het zo snel mogelijk te bezorgen, vaak binnen één a twee weken.
Is je product niet op voorraad?
Dan staat op de productpagina de geschatte levertijd.
Hiervoor zijn wij afhankelijk van de leverancier, we hebben dus geen invloed op de verwachte levertijd.
Uiteraard houden we je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling uit de webshop ophalen in een winkel?
Dit kan!
U kunt aangeven zodra wij uw bellen, dat u het product het liefst zelf wilt ophalen.
Hebben jullie een montageservice?
Wel is het mogelijk om het product te monteren.
U kunt de vraag stellen in de showroom of via de contact pagina of mail : info@homelounge.nl
Is de chauffeur alleen met de bezorging?
Ja, wij rijden altijd routes met 1 chauffeur.
Daarom vragen wij vanuit de klant altijd een handje hulp bij het uitladen van de producten.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja en Nee.
Als u het product zelf retour brengt naar ons magazijn, zijn hier verder geen kosten aan verbonden.
Moeten wij u inplannen voor het retour halen van uw product, dan zitten hier kosten aan verbonden.
De kosten kunnen oplopen t/m €150,00 (afhankelijk van uw woonplaats).
Welke betaalmethoden is er in de winkel?
In onze winkels kan je betalen met pin of contant.
Of je kunt de aangeschafte cadeaukaart inleveren.